Nowa historia eti
W Grupie ETI nieustanne unowocześnianie to sposób na życie, nie tylko w procesie produkcyjnym, ale także w innych obszarach – ostatnim z nich jest całościowy wizerunek graficzny firmy, który z powodzeniem aktualizujemy i projektujemy zgodnie z obowiązującymi trendami na przestrzeni lat lata.
ETI istnieje na rynku od ponad 72 lat. Na przestrzeni lat unowocześniliśmy i uzupełniliśmy naszą ofertę produktową, ukształtowaliśmy naszą pozycję na rynku oraz nazwę. Unowocześniliśmy również procesy produkcyjne – nasze produkty z najważniejszych grup produkcyjnych są dziś wytwarzane na nowoczesnych zautomatyzowanych liniach. Aktualizacje są w naszej firmie stałym elementem, nie tylko w procesie produkcyjnym, ale także w innych obszarach – jednym z nich jest z pewnością całościowy wizerunek graficzny firmy, który z powodzeniem aktualizujemy i projektujemy zgodnie z obowiązującymi trendami na przestrzeni lat.
ETI to oblicze rozwoju i postępu, co potwierdza nagroda Fabryka Roku. Nowy wizerunek marki ETI, unowocześniony pod kątem wydajniejszego, nowocześniejszego i łatwiejszego użytkowania w środowisku cyfrowym, wirtualnym i rzeczywistym, został zapoczątkowany nowym logo i hasłem ETI. Przełącz się na bezpieczną przyszłość. Kontynuujemy rozwój tożsamości marki ETI poprzez nową historię komunikacji, zaktualizowaną stronę internetową, opakowania produktów i wszystkie inne elementy, które składają się na całościowy wizerunek graficzny ETI. Nowy ogólny obraz graficzny, pomimo aktualizacji, zachowuje rozpoznawalny kolor ETI, który jest częścią naszej historii od ponad 20 lat.
Cieszymy się, że możemy zaprezentować się Państwu w odnowionej tożsamości ETI.